ΑΓΓΛΙΚΑ Ι

Κωδικός Μαθήματος: ΞΓ0101

Μονάδες ECTS: 3

Εξάμηνο: 3

Διδάσκων: Συμβασιούχος Διδάσκοντας

 

Κωδικός Μαθήματος: ΞΓ0.101 & ΞΓ0.102

Μονάδες ECTS: 3+3

Εξάμηνο: 1, 2

Ώρες: 39 & 42, αντίστοιχα

Διδάσκουσα: Αναστασία-Μαρίνα Τσουτσουλοπούλου

 

Περιγραφή του Μαθήματος:

Το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας και Ορολογίας επικεντρώνεται σε Αγγλικά γενικής και εξειδικευμένης χρήσης για την προσχολική εκπαίδευση σε όλα τα εξάμηνα. Η διδασκαλία κειμένων, η χρήση του διαδικτύου, η προβολή βίντεο και άλλες δραστηριότητες περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα.

 

Μαθησιακοί στόχοι:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Μαθήματος της χειμερινής περιόδου, οι φοιτητές αναμένεται να:

  • Έχουν μάθει κάποια ορολογία μέσα από το υλικό και να έχουν μεγαλύτερη άνεση στην ανάγνωση, εξοικείωση με τη γραφή, την ομιλία και την ακουστική της γλώσσας σε ακαδημαϊκό επίπεδο
  • Να κάνουν σωστή καταγραφή βιβλιογραφίας

Για την εκμάθηση ή/και εμπλουτισμό του λεξιλογίου και την κατανόηση της ύλης, χρειάζεται οι φοιτητές να έχουν ήδη κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις γραμματικής, συντακτικού και λεξιλογίου: intermediate–upper intermediate level (πριν ή μετά το First Certificate in English) – ανεξάρτητα από το εάν έχουν λάβει ή όχι κάποιο πτυχίο στην Αγγλική γλώσσα.

 

Αξιολόγηση: Η αξιολόγηση των δύο μαθημάτων περιλαμβάνει (α) γραπτές εξετάσεις στα Αγγλικά 1 και στα Αγγλικά 2 – εκτός των φοιτητών που έχουν κάποιο πρόβλημα, για το οποίο χρειάζεται να ενημερώνεται η διδάσκουσα εκ των προτέρων. Εναλλακτικά, (β) με εργασία γραπτή και προφορική παρουσίαση στην τάξη. Η συμμετοχή στην τάξη επίσης αξιολογείται.

 

Διδακτική Μεθοδολογία: Συζητήσεις επί διαφόρων θεμάτων παιδαγωγικού/ εκπαιδευτικού περιεχομένου. Ανάλυση, ερμηνεία και κριτική κειμένων ή/και βίντεο. Ασκήσεις λεξιλογικές και γραμματικές. Γραφή – ασκήσεις για ακαδημαϊκή γραφή, ανάγνωση. Χρήση διαδικτύου, dvd. Επεξεργασία άρθρων (επιστημονικών/ από τον Αγγλικό τύπο/ από το διαδίκτυο). Μικρά λογοτεχνικά κείμενα, παραμύθια, κ.ά. Από την θεωρία στην πρακτική εξάσκηση και εφαρμογή.


Scroll to Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο